diumenge, 5 d’octubre del 2014

Nu per tu


M'has despullat.
M'has llevat el fang de la pell,
m'has fet bé i mhas fet mal;
m'has donat de beure i ara et tinc sed.

M'has tret de sobre malsons que em feien còrrer,
perquè m'has mirat al dintre com una fada,
perquè m'has mirat al dintre, sense ni tan sols vore'm,
m'has despullat i no trobe la pell que m'agrada.

Soc nu per tu, i per tu soc res,
soc nu perquè m'has tret tot rastre d'un abans i un tal vegada,
soc teu i soc meu, soc el que feres de mi en un bes,
soc esclau de la pols d'una magia oblidada.

La meua pell tarda més ara en trobar-te,
efecte del temps de no veure't,
efecte de l'onada de fredor que tant enyore al teu tacte,
vull tenir-te i no et vull feble.

No sóc més que un sac de records teus,
al davall, damunt, a tot arreu. Sóc nu,
foren els teus besos lladres de caricies i veus,
i tu, la fada d'un cor que es trencà de nou per tu.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Dis-me què en penses, així podré millorar: