dimarts, 18 de març del 2014

Primera entrada

Bé doncs, aquest és el meu últim projecte literari.

Tinc el meu blog en castellà, l'altre amb les meues novel·les i ara, a la fi, he tingut temps i ganes per fer l'últim dels 3 amb poesies, històries i altres peces que espere acabar prompte.

Entre algun projectes que tinc per a aquest blog vull:

-Una antologia progresiva (Es a dir, a poc a poc) de llegendes i mites de la Valldigna.
-Donar a conèixer que les noves generacions continuen cuidant la llengua.

I per damunt de tot, el mateix motiu per el qual tinc els altres dos blogs, per a que els meus fills, néts i rebesnéts s'assabenten de com era la vida a aquesta època.

Recordar que tot el material serà protegit, tot i que si es fa saber, es pot usar qualsevol contingut d'aquest

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Dis-me què en penses, així podré millorar: